Friday, December 15, 2006

helistanud just (tööle) üks mesimagus naisehääl otse Ühispangast ja küsis, et ega ma ei ole nõus järgmine nädal endale sobival ajal konsultatsioonile tulema, et kuidas investeerida. Ma arvasin et mitte eriti. Seepeale tundis huvi, et ega mul lapsed veel alla 18-aasta ei ole (ma küll ei viitsinud kuulata, mis teenust mulle oleks pakutud, vaid hakkasin kõva häälega naerma)... Tunnistasin et kui mul neid oleks, siis oleksid nad kahtlemata alla 18 aasta vanad, arvestades mu enda vanust. Naine toru otsas siis arvas, et mulle võiks hääle järgi julgelt 40 pakkuda, tavaliselt olevat vastupidi, et inimestel on reeglina "noorem" hääl kui nad tegelikult on. Ju ma siis olen väsinud ja väriseva vanainimesehäälega? Ja laste saamise keelas ka Erika ära - argumendid sellised, et tema tahab ka bridžis midagi kunagi võita, aga kui me Maarjaga peaksime mõne(d) lapse(d) lähiajal soetama, siis on paha, sest need hakkavad nelja-aastaselt mängima ja on kõigist osavamad. sedapsi siis.

No comments: