Tuesday, December 26, 2006

kuidas boamadu kahe küüliku vastu 3NT mängis:
West avas 1H ja pärast pakkumist, mis oleks parem unustada jõudsin Südi käest 3NT lepingusse, kus mul oli 18 pildipunkti ja mitte ühtegi kaheksast klappi (ja ainult 1 viiene mast).
Lehed olid sellised:
Sxxxx
xxx
xx
KSx

Ax
AKS
S10xx
10xxx

avakäiguks tuli risti äss ja seejärel lülituti ümber väiksele ruutule, mille Ost võttis kuningaga ja tõmbas ässa järgi, Westilt kukkus emand. Jätkati kolmanda ruutuga, mille ma võtsin, lõikasin edukalt ristit ja tõmbasin risti kuninga - mõlemad vastased panid masti. Nüüd on mul juba 8 tihi koos - 2 ruutut, 3 ristit, 2 ärtut ja pada äss. Aga tsiteerides klassikat - ma olin maiam. Võtsin peale ärtuga kätte tulemist ära oma odavmastitegijad ja nelja kaardi lõppseisus oli mul käes:
Äx
KS
-
-

nüüd tõmbasin ässa ja kuna West ei taibanud (kõike eelnenut arvesse võttes mitte eriti üllatuslikult) oma kuningat deblokeerida, siis jäi ta sisseviskesse ja pidi mulle ärtu kahvlisse käima.

hilisem kommentaar partnerilt - mis sa hüpnotiseerisid nad ära või, umbes nagu boamadu küüliku?

No comments: