Thursday, February 25, 2010

Mis imelik värk on, et kui õhtusöögi peamise osa moodustavad kartulid (kilohinda ei teagi, aga ilmselt suurusjärgus 10-15 krooni) ja sibulad (ühe korraliku mugula hind suurusjärgus 2 krooni), on toidupoes arve ikkagi ca 500?

Vabariigi aastapäev oli lahe - hommikul läksin uimase peaga Võsule katust rookima. Kahjuks keeldus fotokas kaastööst (ilmselt oli tal aku tühjaks jooksnud), nii et pilte sellest ei ole, aga asi oli ikka päris jõhker. Kuna suvilarajoonis oli lähim lahtiaetud tee umbkaudu 150-200 meetri kaugusel, tuli kõigepealt munadeni lumes sumbata, et üldse majani pääseda ja seejärel ootas meid katusel ca 40 000 liitrit lund (kõlab ju jõhkramalt kui ca 40 kuupmeetrit?). Õnneks oli meil Urmasega tööjõudlus parasjagu suur ja lume allalükkamiseks läks kahekesi kõigest ca poolteist tundi (Sventsik oli nädalavahetusel mind lõbustanud looga, kuidas ta oma maja juures kuus tundi lund katuselt ära oli organiseerinud). Paraku mul ei õnnestunud oma kindaid üles leida ja kasutasin mingeid õhukesi töökindaid, seega õnnestus mul ilmselt esmakordselt elus villid saada sellisesse kohta nagu sõrmeotsad (peopesad olid muidugi kah rõvedalt rakkus, aga see on tavaline). Kuna jõudsime tagasi täiesti inimlikul ajal, sain õhtul minna ilusasti Kotkasse kaarte mängima.

Seal anti mulle taas kaks korda järjest kätte leht, kus mul oli 11 kaarti kahes mastis - kõigepealt:

ÄT8xx
ÄT9xxx
S
x

ja seejärel:

ÄKTxxxxx
K
K
KEx

Veidral kombel oli mõlemal korral sama nii lõppleping - 4 pada - kui ka tihide arv (10). Teises jaotuses oli muidugi veel võimalik demonstreerida, mis vahe on kuningal ja ässal kui esimesse kolme tihisse olin sunnitud mängima kolm kuningat ja ühtegi neist endale küll ei saanud.

1 comment:

Maarja said...

Khm, need töökindad, kusjuures, olid minu omad (väiksed naiste kindad, st)! Mõni ime, et need väga mugavalt ei istu...