Monday, February 22, 2010

Parafraseerides Tättet:

"Ei ma taha, aga vahel kohe lihtsalt ajab närvi!"

Eilses klubis saime 27-st jaotusest seitsmes kas põhja või põhja jagamise - ja enamasti ei teinudki selle jaoks midagi väga rumalat:

Jaotus 8: PPV avab 1♦, selle peale pakume meie 1♠ - 1NT, 2♠. Avakäiguks ♦E ja vaatab mulle vastu seis:

♠ xx
♥ Äxx
♦ STxx
♣ ÄSxx

♠ ÄESxxx
♥ KEx
♦ 98x
♣ x

no selge, kui vastaste pada jagub 3-2 kuningaga lõikes, on trumbitas 10 tihi, nüüd alustas kaitse nelja ruuturingiga. Ma küll olin lõpuni asja kallal ja ei löönud neljandat ruutut pildiga vahele (ehk lüüakse tagant neljasesse kilakasse füüsilise trumbitihiga), aga ei olnud mulle seda õnne antud. +140 ja 4 punkti (ma ei kujuta ette, kas veel kolm inimest tegid sama avakäigu, ühe punkti saime selle eest, et vaba voor oli sees).

Jaotus 9: mul on käes:

♠KTxx
♥ÄKTxx
♦xxx
♣K

Avan 1♥, VPV paneb 2♦ ja jõuab kaks passi minuni. Kuna me oleme odavas tsoonis, on selge, et 2♦ ma mänguks jätta ei taha ja seepärast alustan kontraga, mille partner läbi passib. PPV jookseb kahte patta ja seda kontreerin juba mina. Loomulikult selgub, et PPV-l on seitsmene pada ja lauda pannakse hunnik jõudu igal pool mujal va. ruutus, kus PPV-l on renoo. -670, päris põhja ei saanud, kuna keegi oli võitnud 3♠ kontraga.

Jaotus 11
Avame meie Wilkosziga, järgmine käsi pakub lehega
♠ Sx
♥ K
♦ xxxxx
♣ ÄExxx
tuima näoga 3♣ peale ja leiab partnerilt viiese toe. -130 ja põhja jagamine. (Siin jaos jääb muidugi suur osa süüst Leo kanda, kes edasi ei võidelnud, aga ka 5♣ +50 ei oleks meile palju andnud).

Jaotus 14
meie kaardid on sellised:
♠Exxx
♥KESxx
♦ESxx
♣-

♠xx
♥98xx
♦ÄKx
♣KSxx
ja pakkumine käib nii:
1♥ - (1♠) – 2♦ (ärtutoega hea lihttõste või kutse)
2♥ (pole huvi) - 3♥ (väga tõsine huvi asja vastu)
Pass (ei tea, kuidas lehed ikkagi klapivad, aga kaart on ässavaba)

Vastastel muidugi trump jagus 2-2 ja duubelpada käes ei ole piisavalt kõrget trumpi, et mu üheksast üle lüüa (ning Leol oli ristirenoo, nii et selle ässa võisid nad seebiks lugeda), seega 10 tihiga mingeid probleeme ei olnud. Selle geimi pakkusid saalis küll eranditult kõik teised ära.

Jagu 20
jäin mängima 3NT-d:
♠ ET
♥ ÄSxxx
♦ ESx
♣ Sxx

♠ÄKxx
♥KE
♦Äxx
♣K9xx

sain ♠9 käigu, see läks kümnele ja soldatile. Teisel tihil käisin ruutu vastu laua pilte ja sain tihi ning nüüd võtsin ära kaks ärtut, läksin padaemandaga lauda ja mängisin ärtud lõpuni, visates käest kolm ristit. VPV-l oli ilmseid muresid äravisetega ja ta loobus kõigepealt kahest ristist (millest teine oli 10) ja padast. Tegin siis järelduse, et tal oli algselt käes:

♠98xx(x)
♥xx
♦Kxx(x)
♣ÄTx

mis tähendab, et kui ma käin ristit oma nüüdseks singel kuningale, peab ta ässaga võtma ja mulle pada käima, mispeale viskan ta uuesti padaga sisse ja ta peab mulle ♦K alt käima. Vale puha, tal oli hoopis:

♠98x
♥xx
♦Kxxx
♣ÄETx

sain 10 tihi ja jagasin ühe kaaslasega põhja, ülejäänud olid suutnud mingil moel 11 saada.

Jagu 23:
avab PPV 2♣ (kallid), vastased näitavad pigem klappi ärtus ja ma jään mängima 3NT:

♠ÄTx
♥-
♦ÄKxxxx
♣ÄKSx

♠Ex
♥ÄTxx
♦STx
♣T9xx

avakäiguks pada, millele panin lauast väikese ja saan emandaga tihi – so far so good. Seejärel lõikan ruutut – loomulikult duubelemandale näppu, vastased mängivad ärtu lahti ja lõikan ristit – jälle duubelemandale näppu. Kaheta ja tänu vabale voorule barankast pääsesin.

Jagu 26:
♠KSx
♥Txx
♦Ä
♣ÄKxxxx

♠ÄTx
♥KE98xx
♦xx
♣Ex

Jõuame kuude ärtusse, mis on üsna hea leping, paraku ei anna VPV trumbikombinatsioon - ♥ÄSx – mulle isegi mitte šanssi võitmiseks. Ühte paari oli tabanud sama saatus.

Vahel kohe veab, või mis?

No comments: