Monday, October 31, 2011

Kuigi ma pole vähemalt viimase 15 aasta jooksul (tõenäoliselt kauemgi) ühtegi loteriipiletit ostnud, õnnestus mul  veidral moel pisike loteriivõit saada. Nimelt mängisin netis pokkerit ja järsku tuli ette kiri, mis teavitas, et meie laual jagati laiali selle saidi pokkerikäsi järjekorranumbriga 69 772 000 000 (minu arust peaks see tähendama kuuskümmend üheksa miljardit, seitsesada seitsekümmend kaks miljonit) ja osalejaile antakse mingit boonust (käe võitjale topelt). Kahjuks mul seda kätt siiski võita ei õnnestunud, ♠9 ♠4 ei osutunud ♠7 ♠S ♥7 ♦4 ♦8 laual kõige tegijamaks (keegi sai seitsme-kaheksaga maja kokku), oleks viimase kaardina tulnud lauda mõni pada (va. 8 või 4), oleks elu juba märksa moosim olnud. Aga 85 taala siiski nagu maast leitud.

2 comments:

Manivald said...

lol, mõned ajavad neid miljonendaid käsi kuude kaupa taga, aga siin mingi amatöör kirjutab, et noh lihtsalt tuli äkki ära

notsu said...

A. eile lootis jälle, et äkki võidab parima maskiga pokkerimängija auhinna, aga lõpus jäi üleüldse segaseks, kas keegi selle auhinna sai ja kui, siis kes. Aga mul käis õhtu otsa kodus Jokker ringi. Ega ta väga ei kurvastanud, ta oleks nagunii tahtnud selle näoga ringi käia, ükskõik, mis ettekäändel.