Tuesday, October 09, 2007

jälle ei ole viitsinud sada aega plogida, mõtlesin et peaks nüüd tööpäeva õhtu sellega sisustama. Tamsalu GP-l tabas mind järjekordne märguanne teemal "maailm on väike!" - seal olid seinad kaetud fotoreportaažist, kuidas üks Soome taustaga bande (4 inimest) käis Karjalas ja ma leidsin sealt 2 tuttavat - lätlanna, kes oli mulle ülikoolis läti keelt õpetanud ja tolle mehe...

eile Tartu klubis olid jälle variatsioonid teemal "mis kelle vastu töötab". Nimelt oli ühes jaotuses kaheksases trumbimastis (ÄK lahus) puudu ES ja need asusid avakäigu tegija käes duublis. Maarja vastu käidi soldat ja ta pani masti valesti kuna ei suutnud uskuda, et ES duublist nii käiakse (kuigi ma kunagi olen talle seda maininud, või õigemini Mairile, kui ta meie vastu slämmi taha käis kui ma olin samast kombinatsioonist sama avakäigu teinud, aga ju siis läks kõrvust mööda). Luksi vastu käidi aga emand. Küllap ta oleks samuti masti valesti pannud - igatahes mängis ta kõrge kaardi juba valest käest ära, aga vastane käis tihi saades soldati järgi. Kui ma pärast küsisin vastaselt, et miks ta ES duublist soldatit ei käi, siis enne kui too jõudis vastata tuli kommentaar Luksilt "See on juba nii vana nali, et siis ma oleksin trumbi 100% õigesti pannud". Siit moraal - enne vaata vastasele otsa kui midagi teed!

1 comment:

miira said...

Kusjuures, õpetussõnadest on siis nii palju kasu, et kui Maarja oli juba vale otsuse ära teinud ja tagajärjed ilmsiks tulid, siis mulle meenus küll, et sa seda kunagi mulle seletasid. Samas pole ma üldse kindel, kas oleksin ise õigesti lahendanud seda situatsiooni. Kindlasti poleks suutnud korralikult sõnastada. Kui, siis mingi intuitsiooni pealt... :$