Monday, December 17, 2007

Seoses Maarja haigusega, oleme viimasel ajal suhteliselt palju kodus Katani Asustajaid mänginud (koormab vähe silma). Eile oli siis kolmandaks käeks Mairi ja kuna aega oli vaid paar tunnikest, siis otsustasime ilma laiendita mängida. Siis näitas allah, mida ta suudab korda saata - kõik mida ma puutusin, muutus kullaks. Esimeses mängus vaatasin lahtivisete ajal (läks kaks korda ümberviskamisele), et palju tuli numbreid "9" ja "5" ja võtsin siis need oma baasiks. Loomulikult tuligi neid rohkem kui midagi muud, lisaks sellele oli mu ainuke lambanumber "12" peal, mis tuli ka täpselt siis kui vaja oli. Ja kaks korda järjest. Kuna mäng läks ruttu, leidsime, et teeme teise veel. See lõppes veel rutem - selgus, et mu külad (millest said peagi linnad) nr. "3" (kivi) peal osutusid võimsaks tööstusbaasiks - seda numbrit tuli hämmastava tihedusega. Selle peale leidsime, et teeks veel kolmandagi mängu. See oli kõige tasavägisem, aga mingi hetk hakkas jälle ressursipump metsikult minu kasuks töötama ja kui ma siis oma eelviimasel käigul otsustasin naljaviluks - mul oli 7 punkti laual ja maas ootamas kolmas rüütel ja võidupunkt - Maarja "12" kinni blokkida (tal oli seal 2 küla), siis loomulikult Mairi ka viskas selle numbri. Ühesõnaga: vähem kui kahe tunniga jõudsime kolm mängu läbi. Järgmistel kordadel ma pean ilmselt arvestama totaalse täringuebaõnnega, aga mis parata. Ehk on maailm siiski ebaõiglane (minu kasuks muidugi). Aga seda loen ma oma settlerikarjääri tippsaavutuseks, et blokkida kinni nr. "12", nii et sellest mingit tulu oleks (OK, formaalselt, reaalselt oli mäng läbi).

1 comment:

miira said...

See lõhnab kättemaksu järele!

Arvetades minupoolset "pessimismi" täringute veeretamises oleks võitev strateegia olnud ka "2" äärde linnade rajamine - miks küll keegi seda ei teinud!?