Sunday, January 17, 2010

Eile üritasin (kolmandat korda elus) uisutamas käia. Idee poolest oli see üsna tore ettevõtmine (püsisin püsti küll ja liikusin isegi edasi, kui tuul õigest suunast puhus), aga kahjuks selgus umbes veerand tunni järel, et uisud hakkavad koledalt jalgadele. Nimelt olid nad seest mingi plastmasskattega, mis hakkas mingi hetk tallavõlvile vastikult valu tegema ja mul oli puhtfüüsiliselt valus püstigi seista. Eks järgmine kord olen targem ja võtan kahed villased sokid, et jalg oleks korralikult ära polsterdatud (külma pärast ma neid ei vaja).

Inglise vutiliiga kiusab mu õlletiimi - esiteks pandi topis väljakule (nüüd on vist uut vaja) ja teiseks selgus, et minu poolt kapteniks pandud tüüp hankis vahetult enne mängu endale vigastuse hankinud ja topeltpunktidest võin ma vaid und näha. Õnneks aga pole Jürto Kivipallur hoolimata mu vihjest enda kaptenit ringi vahetanud ja tal on selleks endiselt Uruk-Hai, kes hoopis Aafrika rahvuste karikal möllab, ning seega ainsas olulises konkurentsis ma talle ei kaota.

No comments: