Friday, October 27, 2006

lase veel endale muusikat hankida - eile tõi Luks mulle sümfoonikute poolt sissemängitud rokkmuusikat (või milleks iganes seda kutsuda tuleks), täna käisin lõunapausi ajal poes ja tuvastasin et laulan tänaval südamerahuga täiest kõrist "Ruby Tuesday"-id. Mõnus igatahes - nii laulda kui lugu ise (kaaskodanikud ei pruugi nendes punktides päris ühel meelel olla, ma tõesti ei oska laulda).

eilseid lehti lugedes selgus põhjus, miks mulle meeldivad naiste juures sinised (või rohelised või hallid) silmad - kui kunagi laps päevakorrale tekib, siis võib üles leida vihje et naine on vasakul käinud, kui lapse silmad pruuniks osutuvad. Pruunisilmse naise puhul ei saa selles aga kindel olla. Ja mina lollakas arvasin et sinised silmad on ilusamad.

üldse on huvitav, et mingi Norra ülikooli juures tegeletakse selliste uurimustega (Tromsö ülikool vist).... esiteks - keda see huvitab?, teiseks - ja mis siis?, kolmandaks - ja mida edasi? Peaks ka kuskilt raha küsima ja sarnaseid uuringuid korraldama hakkama. Ma usun et suudaksin ka midagi mõttetut ära tõestada u. "mehed eelistavad vaadata pigem kenasid naisterahvaid lahti riietumas kui inetuid". Lõpuks selguks kindlasti, et sarnane uuring on juba ammu teaduslikult tehtud ja nüüd need uurijad üritavad põhjusi välja selgitada

No comments: