Sunday, October 29, 2006

nonii... nädalavahetusel 2 päeva rasket tööd koondise valikturniiril seljataga (peaaegu et 3 päeva rasket tööd, kui sisse lugeda õhtu Kõivupuu saunas koos viina, kala ja kaartidega), ning selgus et mu kallist partnerit on lisaks tavapärasele vaimupimedusele tabanud ka värvipimedus.

esimene voor Rummel - Kalma vastu. Võtan kätte keskeltläbi toreda lehe:
AExx
ESxx
Ax
AKx

avan pakkumise 1 ristiga, Luksilt 1 pada (8+ ühtlane leht). minult 1NT, temalt 2C (15+), pärast saan talt teada 2-4-3-4 jaotuse ja ühe ässa ning 2 samavärvi kuningat. Nüüd siis hindasin et esimeses voorus ei taha kohe lõikest sõltuvat seitset pakkuda ja panin 6 ärtut. Luks kabis siis ruttu oma 13 tihi kokku sest leht oli tal järgnev:
KS

AKxx
Sxx
ESxx


ja kui ma siis tema kallal võtma hakkasin, et miks ta mulle kuningaid valesti vastas, siis kostis ta selle peale et "aga ma ju vastasin et mul on 2 samavärvi kuningat - mul oligi ju: pada ja ärtu kuningas!". No kohe ei tea mitte, kas ma peaks selle peale nutma või naerma

kui ta vaevuks mulle õigesti vastama et tal on 2 samatugevust kuningat (vastus oleks 4 ärtu nivool), siis järgneks
4S 4NT (1 emand)

5C 5D (risti emand)
5H 5NT (0 või 3 soldatit)

kiire jaotuse paikapanemine ja tihide lugemine: 4 pajas, 4 ärtus, 1 ruutus ja 4 ristis = 13 = 7NT
kui tal oleks 2 soldatit, nende seas ruutusoldat, tuleks piirduda 7H-ga

teine jagu veel: mul on käes kaheksane ruutumast ES-ga, lisaks veel 2 ässa ja kuningas kõrvalmastides. Avasin 1C ja sain talt teada 4405 jaotuse ja 10-11 punkti ning panin lepinguks 5D. Ekraani tagant tuli mulle tagasi 5NT, see käis üheta (5D on ladvast). Põhjenduseks anti et: "kui sa 5D pakkusid, siis lugesin uuesti oma vastuse astmed üle ja mulle tundus et ma olin ikkagi neljast ruutut lubanud"... siit moraal - ära mängi keerulist süsteemi kui pea ei kannata.

PS. tegelikult seda vaimupimeduse juttu ei tasu tõsiselt võtta - Luks on siiski maailma parim partner ja lõppeks turniiri me ju ka võitsime

No comments: