Wednesday, October 25, 2006

Marek "Maverick" Kolk võitis UK Open pokkeriturniiri ja sai auhinnaks 250 000 USD... huvitav kes talle sellise hüüdnime pani, minu teada kutsuti teda "konnaks". See selleks, aga nüüd on tulemuseks see, et kõik küsivad minult "miks siis sina pokkerit ei mängi?". Iseenesest märksa meeldivam küsimus kui see millega mind varem piinati - "miks sina miljonimängu ei lähe?" või kui ma seal siis ära käisin "miks sa sinna uuesti ei lähe?". Üsna ära tüütas inimeste valgustamine sel teemal et kuidas miljonimängu saamise protseduur on. Aga jah, nüüd kõik arvavad et ma peaks ka pokrit mängima hakkama, ilmselt mul talenti selle asja peale oleks. Kõige inetum on see, et ma oma suures edevuses arvan täpipealt samamoodi. Tõenäoliselt tuleb siis asi plaani võtta, kus ma ikka pääsen

No comments: