Sunday, July 18, 2010

Palavus on autojuhid lõplikult lolliks ajanud, eile õnnestus mul Tartust Narva maanteed pidi välja sõites näha 20 sekundi jooksul järgnevaid olukordi (selles kohas, kus on võimalik keerata kas paremale Kõrveküla (Narva, Jõhvi, Mustvee) poole või vasakule Jõgeva maantee suunas:

1) Kohas, kus paremale ja vasakule pööravad rajad on eraldatud saarega, suutis üks geenius sõita otse vasakpöörsele rajale ja seejärel teha parempöörde ümber saare.

2) Samas kohas otsustas minu ees sõitev blondiin parempoolsel rajal sõita 20 km/h, anna teed märgi ees seisma jääda (kuigi vasakult kedagi tulemas küll ei olnud ja ees ootas kiirendusrada) ja selle käigus veel auto välja suretada.

3) Minu ette jäänud seltskond bemmiga (blondiinist ma ta manööverdamiste käigus möödusin) otsustas teha enda ees liikuvast veoautost möödasõidu paremalt, mitte vasakult, kuigi ruumi oli laialt.

seapead...

1 comment:

Mts said...

Kiirendus (ja ka aeglustus) radade funktsioon on miskipärast ülemõistuse keeruline enamusele kohalikest juhtidest.
Kiirenduse puhul ehk tõesti saab mingil määral põhjendada sellega et kui kehva kiirendusega masin siis kiputaxe eeldama et ega keegi vahele küll ei lase, aga aeglustuse puhul ei oska tõesti miskit mõistliku ideed pastakast välja imeda...