Thursday, June 05, 2014

Mina olengi krokodill

Eile korraldasime ürituse koodnimega „Vedu City Mixt Invitational“. Tegelikult muidugi mängisime kahel laual matši, et testida bridgemate’ide ühilduvust mu koduse riistvaraga ja poolkogemata sattusid kõik neli paari olema segapaarid. Kuna seltskonnas olid paar noort ema, oli seltskonnas ka paar verinoort last. Laste tähelepanu hajutamiseks bridžilaua juures toimuvalt otsustasime selle koondada telekale, kust otsisime üles multifilmikanali. Soojenduseks tuli krokodill Gena, kes pidi oma linnas kokku viima üksikud ja õnnetud, kellel kuskil sõpra ei olnud. Kuigi Gena pole mu lemmikute seas kunagi olnud, siis seekord ma tundsin temaga isiklikku sidet – see on täpselt nagu bridžipaaride kokku viimine. Ükskord ma selle Partnership Manageri mängu ära teen. Ja üldse tundusid mitmed multifilmid (näiteks „Harjutusi sabale!“) märksa toredamad kui lapsepõlves.

Ahjaa, tulemused ka: 

3 comments:

notsu said...

ohoh, kas multikakanalist tuleb sellist vana kooli klassikat?

Mts said...

Kas Tartu klubi hakkab ka lõpux BM-sid kasutama? :)

Lauri said...

Ma ei teagi, mida multikakanalist tuleb tavaliselt, aga tol korral igatahes tuli. Tartu klubi kasutab BM-isid juba ammu. No umbes kolm-neli nädalat või nii...