Wednesday, March 28, 2007

Esmaspäevane käik arsti juurde kinnitas mu kahtlusi, et ma siiski jään ellu. Mingi sulgur mao ja söögitoru vahel ei funka ja söögitoru saab happerünnakut, kuid esialgu midagi hullu veel ei ole.
Aga mis elu see selline on?
A) soovitati mitte süüa palju korraga
B) soovitati mitte pikali visata peale sööki (eriline niutsukoht, mu meelest täis kõhuga lebo on ikka midagi eriti mugavat)
C) soovitati hankida kõrgem padi (et öösel happerünnakut ei toimuks)
D) süüa võib küll ideoloogiliselt kõike, aga hoidku ma silmad lahti (või kõht valvasana?) et mis võib halvasti mõjuda, olevat üsna individuaalne
E) kohvi on ebasoovitatav
F) suitsetamine samuti

alkoholi tarbimise kohta ma jätsin igaks juhuks küsimata, pärast selgub et see on ka halb. Kuna mul enesedistsipliini täpselt nii palju on, et hoiduda asjadest, mis on konkreetselt ära keelatud, siis tundus, et parem on antud teema rahule jätta.

No comments: