Wednesday, March 28, 2007

Esmaspäevane näide inimeste rikutud mõtlemisest:
kuna all leti taga toimus teenendamine teosammul (mitte päris ebaharilik lugu TÜ kohviku kohta, kuigi neil on ka paremaid aegu), siis jäin seitsmendasse vooru hiljaks. Häda aga selles, et peale kuuendat toimub traditsiooniliselt pööre (ja hüpe) ning inimesed olid juba seitsmendaga pihta hakanud. Selle peale siis üks vanema generatsiooni mängija (keda lähtudes tema olekust ja olemusest nimetagem Suller Ila, tema tegelikku nime ma tolle isiku privaatsuse tagamise huvides ma ei avalda) avaldas arvamust, et "kindlasti Naber lükkas vaba vooru edasi, et S.I. saaks endale raskema vastase". No aru ma ei või, nagu ma oleks mõni Tartu bridge kuri kombinaator, kes hoiab iga voor silma peal sellel, kes kellega mängib (Lisaks sain ma ise vist natuke tugevama vastase, kuigi erilist vahet polnud). Aga jah, eks igaüks mõtleb oma rikutuse tasemel ja teisest küljest - nüüd on mulle siis hea idee antud :)

No comments: