Monday, August 06, 2007

Õnnestus siis seegi aasta end hääletamas leida. Neljapäeval üritasin peale tööd Võsule jõuda ja fikseerisin, et mingi buss läheb 19.15 Rakverre. Asutasin end siis selle peale minema, põhimõttega, et "küll kuidagi kuhugi ikka edasi saab". Rakveres selgus, et ega ikka ei saa küll - peale poolt kümmet õhtul sealt üldse nagu busse kuskile ei liikunud. Jalutasin siis linna piirile (selgus, et see on ikka üllatavalt kaugel, ca 20 minutit) ja nähes seal Statoili bensukat, marssisin sinna sisse, võtsin hot-dogi ning esitasin seal passivatele kolme uue mersu juhile (OK, OK, üks oli "kõigest" uus bemar) küsimuse, et kas keegi saab mu Haljalasse edasi visata. Ei olnud nad küll väga vaimustatud, aga üks oli vähemalt rahaahne ja arvas, et kui ma talle 50 krooni pistan, siis võib mu sinna ära visata küll. Nii läkski, takso missugune. Haljalast jätkasin "ausa" hääletamisega ja kohe esimene auto korjaski mu peale ja viis pool teed Võsu suunas edasi. Rohkem autosid ei tulnud ja läks ka pimedaks, seega panin aga uljalt jalgsi edasi (no mingi paarteist km oli maad veel), arvestusega et isegi kui Maarja ei viitsi mulle autoga vastu tulla, siis varem või hiljem kohale ma ikka jõuan. Ja seks ajaks kui Maarjal turniir läbi sai, olin jõudnud juba märgini "Võsu 5"...

Turniir läks muidugi kapitaalselt untsu - oleks bridges sama punktiarvestussüsteem kui males, oleksime võistkondliku pikalt ära võitnud - 12st matšist võitsime 10 ja tegime ühe viigi. Noh, umbes kaheksanda koha saimegi sellega. Paarikatelt tuli üks kord 60% ja neljas koht, teisel kahel üle 50% ei laekunud ja Maarjast jäin oma 5% maha... mis parata, järgmine kord ehk paremini. Ootan kuni Vamps asjad üles on riputanud ja siis teen kokkuvõtte, millest ilmselt ka üht-teist siia postitan.

No comments: