Sunday, January 18, 2009

Jee - nad on mult hieroglüüfidelugemise kohustuse ära võtnud, nii et ma ei pea oma postitust kinnitama mingite totrate äraväänatud tähtede äraarvamisega!

Vahepeal on sotsiaalne kalender suht ummuksis olnud:
Neljapäeval oli Elina-Melli pool saun ja Hazienda (üks lauamäng, mille Arko välismaale minnes meie ruunata jättis). Ses suhtes on mäng lahe, et kolm korda olen mänginud ja senini pole aru saanud, mis seal võitev taktika on ja kuidas teistele paremini pahna keerata (ühe mängu ma siiski võitnud olen). Eks see selgu kunagi hiljem, kui üldse. Ajaloo annaalidesse läheb see õhtu hoopis sellega, et olin esimest korda Maarjale kaineks rooliks (kuigi nagu Riinu mainis - see kõlab väga veidralt) - tema jõi vahuveini, mina Värskat... Tegime ka ühe roberi Olli-Melli vastu (miinus 20 krooni), kus mul oli kahe esimese jaotuse peale null pada käes. Üldiselt see ei saa head tähendada, aga õnneks esimeses jaos oli Maarjal 1 pada avangu taga ÄESxxx ja vastane tahtis mängida 2 pada kontraga...
Reedel pidime Leoga mängima, saime vastaseks Hendriku-Erika. Mängust suurt midagi rääkida ei ole, see kulges täiesti ühte väravasse (päris sajaimbist võitu küll ei tulnud), aga vein (Tshiili oma) oli hea ning maasikaliköör (aitasin blondiinil seda lõpetada) saast. Järgmine päev helistas Leo ja "tundis huvi" et kuidas ma koju sain - mu kingad vedelevat endiselt tema juures koridoris. Tal oli muidugi ka päris hea teooria selle kohta - nimelt tema kingad olevat kuhugi kadunud. Nojah, eks ta ole, olingi õhtu lõpetuseks valed kaunad jala otsa tõmmanud ja astuma hakanud ning kuna ma üldiselt talviti saabastega käin ja vaid tol päeval erandkorras kingad jalga lükkasin, siis ei pannud tähelegi, et jala otsas midagi valesti oleks olnud. Seda hoolimata sellest, et meil on erinev kinganumber - tal 44 ja mul 45. Tegelikult ma saan ka 44 number kingadega käidud, aga need jäävad siiski reeglina pisut ahtaks ja seepärast eelistan 45t (meie kliimas ei ole mõtet "Kingpooli teha" ja varbaid välja lõigata).
Laupäev oleks äärepealt Kataniks läinud uute käsilastega (Argo ja Heli olla mängu soetanud), aga paraku tekkisid kiired kohustused vahele ja see plaan lükkus määramata ajaks edasi. Kunagi peaks tõesti oma tutvusringkonna baasil mingi võistluse korraldama, käsi on päris hästi tekkinud sellele alale.

vahepeal tekkisid paar head mõtet:

A) Miks Lauaviin nii sitasti maitseb? - seepärast et tegemist on Ostap Benderi poolt soovitatud taburetist aetava samaka vennaga, mida aetakse küll lauast, mitte taburetist (sellest siis ka nimi). Puupiiritus ühesõnaga

B) Kui Eestis on olemas (ma ei ole küll viimasel ajal enam näinud) viin nimega PingViin, siis Lätis võiksid nad müüa sarnase nimega veini - PingVins (seal on "vins" minu mälu järgi vein, i peal on küll pikenduskriips(ja ma ei tea ka täpselt, kas pingviin ikkagi on pingvins, aga mis ta muud ikka on)).

C) Sõnaseletus Uueks Aliaseks: Suur Valss, politseiniku laip. Kui sellega välja tulin kutsus esile küll ainult hämmeldunud pilke, aga püüdke ära arvata (auhinda ilmselt küll välja ei pane).

1 comment:

Lauri said...

küsijaile vastuseks: viimane sõnaseletus käib teadagi Miliza Korjuse kohta