Monday, January 05, 2009

Lempsi saunas tekkis joomise käigus arutelu Läti meistripallide üle - kohalolnud spetsialist teatas, et neil on kasutuses laias laastus meiega sarnane süsteem. Selle peale improviseerisin väikse äraarvamismängu enda meistripallide kohta: nimelt olen ma saanud veidi üle 250 kuldse MP, aga mitu neist olen ma saanud mängides paaris kellega muuga kui Leo (ja mitme inimesega need on tulnud).
Nüüd rehkendasin ise kokku, kuidas need jagunevad:

3,5 Aivar Tihane (juunioride EM 2002)
3 Ants Soosõrv (Eesti paaride MV 1998)
3 Hannes Linnamägi (Tallinna Festival Invitational 2003)
2,5 Maarja Oras (Mixed Transnational 2008)
2 Margus Tuvikene (Eesti juunioride MV 2003)
2 Jaak Strandberg (Viru Bridge GP 2005)
1 Triinu Viilup (Eesti segapaaride MV 2005)
1 Jaanus Mae (Viru Bridge GP 2008)

Ja ongi hetkel kõik - 8 inimest ja 18 palli. Tõe huvides tuleb muidugi mainida, et vähemalt Aivarile võiks mõne palli juurde rehkendada küll - mõnedel A-Liiga etappidel olen ma temaga umbes sama palju mänginud kui Leoga - aga samas summast oleme me alati rohkem saanud ja summas olen ma alati Leoga rohkem mänginud.

Kohapeal üldiselt väga mööda ja väga pihta ei pakutud (keegi ei arvanud, et mõlemad numbrid nii väikesed on), mu mälu järgi sai vist kõige lähemale Ildze, kes ennustas et 10 partnerit ja 25 palli.

No comments: