Tuesday, June 16, 2009

Eile mängisin klubis paaris Mihkel Orasega, kellega varasem kokkumängukogemus praktiliselt puudub. Kokkuleppeid tegime ka võimalikult vähe (tähtsaim nende seast oli see, et ta tarnib mulle turna keskel õlle) ja üritasime asja võimalikult lõdvalt ja rahulikult võtta (kuigi ma paaril korral hakkasin natuke siiski urisema, aga suhteliselt minimaalselt). Selles suhtes olid jaod lõbusad, et kui tavaliselt ei õnnestu õhtu jooksul ühtegi huvitavat väljamängu korda saata, siis eile tuli mul ette kaks sunnijagu ja Mihklil kaks sisseviskejagu (kuigi ühes neist oli vastane päris suureks abiks, nimelt võttis ta refleksiga ära tihi, mille kaine mõistus oleks käskinud puutumata jätta). Aga õhtu veidram jagu on siin, peale seda oli mul võimalus kontreerija käest küsida klassikalises stiilis: "Nojah, panid küll kontra, aga mitu tihi sa said?" ja tal mulle vastata: "Mis see sinu asi on!"

3 comments:

Pihel said...

Tolles lingiga äratoodud jaos väike parandus - ärtu 8 oli ka W käes. Mäletan sellepärast, et see leht oli minul ja ilusate keskmiste (ja hea jaotuse pluss õigesti paigutatud jõu) toel julgesin 2 ärtut pakkuda. Matšis vast ei maksaks, aga maksikal agressiivsus ehk kohasem.

Indrek said...

Ma sain küll Mihkli poolt sisse visatud, aga ma ei saanud tihi puutumata jätta, sest olin Ässa varasemalt singlisse visanud :(
Ja mis revokki puutub, siis sel juhul saanuks partner öelda klassikalises stiilis: "Ma ju ütlesin, et ära tee revokki!"

Lauri said...

ai, sina said ka sisse visatud, seda ma ei pannud tähelegi... ju siis oli 3 sisseviskejagu :)