Thursday, October 01, 2009

Mulle vist tõesti sobib esinemine. Eilane päev olin päev otsa selline pooltõbine ja õhtul läksin bridžikursusi läbi viima, peale seda oli enesetunne viimase peal ja nohu ka kuhugi ära kadunud. Pole paha.

Saadud eufoorias otsustasin et lähen ahneks ja ülbeks kätte. Nimelt mõtlesin, et Jaanus Mae kindlasti tahab mind veel õlledega varustada ja tegin talle ettepaneku panna vahele nelipakk Premier League'i futiennustuses. Asja idee oli selline, et praeguseks on seal seitse vooru olnud ja ma väitsin, et kui ma panen praegu nullist alates uue pundi kokku, siis hooaja lõpuks saan ma tast mööda (tal on ca 170 punkti edumaad). Mae tegi ettepaneku peale väga üllatunult rõõmsat häält ja ilmselt siis ego ei lubanud tal seda pakkumist niisama vastu võtta, vaid ta pakkus mulle natuke paremat kurssi - tema poolt 5, minu poolt 4 õlle. Noh mulle sobib, nüüd on igatahes stiimulit küll ja veel, et seda asja paremini mängida. Panin siis pundi kokku ja võtsin plussid-miinused kokku. Tema poolt on siis 170 punkti ja see, et vormis olevate mängijate hinnad on tõusnud, minu poolel võimalus alustada ballastivabalt ja see, et mul on kõik 30 transferit kasutada (kui mu arvepidamine klapib, siis tal on 7 kasutatud). Loomulikult ma pean kordama, et mu ettepanek oli rumal ja ahne, aga millegagi peab ju elu lõbusamaks tegema!

No comments: