Saturday, October 24, 2009

Käisin taas pokkerit mängimas - seekord natuke teistsuguse eelhäälestusega - pigem nautida mängu ja gämblida, mitte oma nuppudest ihu ja hingega kinni hoida. Tulemus oli ka vastav, midagi head ei juhtunud, ilmselt olin agressiivne valede kohtade peal. Esimene mäng lõppes, kui ma ei viitsinud enam käesoleva jaotuse kaotamise puhul jätkata (nuppe oli nats vähe järgi jäänud) ja läksin all-in'i ÄE-ga kui lauas oli KET9. Nagu karta oligi, olin sõdimas rea vastu ja soldatit ei tulnud. Mis teha, õigustatud tulemus. Teises kahes kukkusin välja reatõmmetega, järgmine kord olen tagasihoidlikum.

Põhiline lahing aga leidis aset peale pokkeriõhtut minu pool kodus, kui otsustasime jätkata roberi mängimisega. Seltskonnas siis lisaks minule Jaanus Mae, Toomas Kukemilk, Toomas Vaher ja Meelis Kuldkepp ning piisavas koguses alkoholi. Tegime viis roberit kõik kõigiga korra paaris ja korra väljas ja heitlus lõppes alles hommikul seitsme paiku. Rober+alkohol on suhteliselt ohtlik kombinatsioon ja paneb inimese hulle asju tegema - kuigi minu "inspiratsioonivälgatused" osutusid kokkuvõttes päris tulusaks. Ma leidsin roberis ka ühe hea omaduse - kui seis on sitt, oled sa odavas kalli vastu! Kõige suurem skoor tuli jaotusest, kus ma kogemata avasin 1♦ lehega:

♠KTx
♥KS9xx
♦ÄKESx
♣-

partnerilt teadagi 2♣ ja vastaselt 2♥. Avaldasin oma arvamust, et see leping välja ei tule, kuid partner pakkus 3♥. Ei osanud ma selle peale suurt midagi targemat kosta kui 3NT, mida peale kahte passi frustreerunud vastane kontreeris ja ma rekontreerisin. Lauda pandi selline elajas:

♠Ä
♥-
♦xxxx
♣ÄKETxxxx (jälle siis kaheksased odavmastid ruulivad)

Kuna vastane võttis ässa ära, siis tuli kolm ületihi (kallis tsoonis) Äärepealt oleksin ma võinud ka sarnase miinuse alla sattuda, kui avasin kolmandalt käelt 3♣ umbes sellise kõntsaga:

♠xx
♥xx
♦Exxx
♣KExxx

tagant järgnes kontra (pärast selgus, et vastased mängivad trahvikontrat!), aga minu õnneks pani eeskäsi ajama. Hiljem selgunud, et mu taga oli varitsemas selline loom:

♠ÄKx
♥ÄKx
♦Kx
♣ÄSTxx

auu.......

Kaks korda töötas elegantselt kolmese masti pakkumine (nagu ikka, odavas kalli vastu). Üks neist oli klassikaline - partner avab 1♥, vastane passib (pärast selgus, et kavaldas 17 pp-ga) ja mul on käes

♠xxxx
♥xxx
♦Kxx
♣xxx

pakkusin siis 2♣ ja lõpuks võitsime pakkumise 3♦-s. Lepingut nii lihtne võita ei olnud, pakkusin küll enne avakäiku vastastele, et kaheta ja võtame järgmise, aga mu partner ütles, et ta tahaks enne lauda näha (tal vist oli hea kaart) ja käis kolmeta.

Teine kolmese masti pakkumine oli küll rubriigist „The stunts are performed by trained professionals, please do not attempt this at home!“ Partner passis, vastane avas 1♥ ja mul oli käes:

♠xxx
♥ÄES87
♦xxx
♣xx

Leidsin, et midagi ma ikkagi pean tegema ja pakkusin 1♠ oma kolmesega. Vastane pani 2♦ ja partner (Mell) ei olnud ka kade mees – toetas duubelässaga 2♠! Vastane pani 3♥ ja mul tundus, et see jagu võib siiski hästi lõppeda, ning kontreerisin ära. Ei mäleta, mitmeta see täpselt keris, aga abiks oli igatahes…

No comments: