Tuesday, October 13, 2009

Nagu ma eelmise klubi järel prognoosisin - välk lõigi sisse. Kuigi detailid olid eeldatavast pisut erinevad - mitte Mikelsaar ei pannud sundi mind, vaid Lauri Ruus pani sundi Leo - oli lõpptulemus ikka -14 IMPi. Nujah, eks ta ole. Saimegi klubis neli suurt miinusskoori - üks oli see meie vastu väljasunnitud 6NT, teises olime ise slämmis, mis sõltub laias laastus üheksases mastis trumpemanda leidmisest (ei leidnud). Kolmas oli töine õnnetus: avasin lehega:

♠ ÄKTxx
♥ -
♦ KSTxxx
♣ KE

Tugeva ristiga. Selle peale panid vastased jalgu 2♣ - 4♣ ja mis ma ikka teha oskan - panin sinna 4♠, mis sai kontra ja läks kaheta. Partneri leht oli:

♠ xx
♥ ESTxxx
♦ xxx
♣ xx

5♦ läheb küll üheta, aga see selleks, ei osanud pakkuda.

Neljas miinusekoht oli aga huvitavam - ma esialgu põdesin, et mina olin süüdi selles, et leping välja tuli, aga täna hommikul tööl selgus, et viimase naela lõi meie kirstu ikkagi Leo. Ja GIB väidab, et leping on alati väljas.

Jagu pööratud, kliberid kohati suvalised

No comments: