Thursday, September 16, 2010

Ma ei saa aru, mis pull nende eurosentidega on. Teoreetiliselt võiks poeskäik lõppeda saja erineva sentide hulgaga eurode järel, aga miskipärast see ei ole nii: nii vähe kui ma poes olen käinud, on arve kolmel korral lõppenud N eurot ja üks sent! Veel enam, korra ma olen seda näinud ka Maarjal ja korra ühel kundel, kes tuli täpselt minu järel! Arusaamatu müstika, ma ütlen!

Eile katsetasin oma kätt chili con carnega - esialgu tundus, et asi on väga vedel, aga tänaseks on juba tahkeks tõmbunud (ja maha jahtudes on maitse ka nagu vürtsikamaks läinud). Tundub, et võib teinegi kord poti ligi hiilida

3 comments:

Kadri said...

Aasta pärast teed juba toorjuustukattega kabatšoki-kaerajahukooke ja pasta carbonara suvikõrvitsaga a’la Jamie Oliver vms :)

miira said...

Ühtlasi oled sa viimase 24h jooksul tegelenud blogi disainimisega. :D

Kadri, kui su kookides vahetada kabatšok vaarikatega, siis saaks ju täitsa mõnusa ja lihtsa koogi.

Lauri said...

vaevalt ma nii osavaks saan... plogi disainimise võtsin ette väga proosalisel põhjusel - ei viitsi ju kõiki plogisid ükshaaval läbi kammida, et vaadata, kes midagi kirjutanud on - kui üldse. Märksa lihtsam on enda plogi serva pealt vaadata, kas kuhugi midagi uut on tekkinud. Ja vanasse kujundusse ei õnnestunud midagi juurde lisada, kuna see oli mingi vananenud mall.