Friday, October 01, 2010

Tundub, et minu naljaga pooleks välja pakutud seletus, et kui Maarja tuli Luxi Eesti õiguseksperdi kohale, siis mina tulin siia Eesti bridžieksperdi kohale, hakkab vaikselt tõeks saama. Eile käisime Luxembourgi klubis mängimas ja üks hollandlanna hakkas huvi tundma Precisioni süsteemi vastu. Nimelt et ta ei saavat aru, kuidas seda mängitakse ja mis seal täpselt toimub ja sellepärast tunneb end alati väga ebamugavalt, kui ta mingite tugeva risti paaride vastu mängima peab ja küsis, et kas me ei saaks talle midagi kirja panna ja järgmine kord kluppi kaasa võtta. Lõpuks leppisime kokku, et kirjutan talle pisikese kokkuvõtte tugeva risti süsteemidest ja saadan talle meilile, seega veetsin tänase hommiku seda tehes.

Järgmise lõigu kohta peaks ennekõike postitama hoiatuse - lugege omal vastutusel, midagi positiivset siit ei leia!

Üldiselt oleks võinud eilse päeva kalendrist muidugi pigem välja rebida - kõigepealt tahtsin linna peale jalutama minna, aga mingit saasta tilkus ja nii paks udu oli, et Petrusse'i kanjoni keskelegi ei näinud (nähtavus seega ca 50 meetrit), siis unustasin poest suhkru toomata ja ei saanud teed juua. Seejärel üritasin natuke näperdada meie akna taga olevat rulood, mis oli kinni kiilunud. Tulemus oli see, et see tuli mulle robinal kaela ja blokeeris rõduukse ära (õnneks ma jäin sissepoole ja ei pidanud mööda akna taga olevaid tellinguid välja turnima hakkama - ma olin küll selliseks variandiks sisimas valmistunud ja panin igaks juhuks endale võtme tasku, enne kui torkima läksin). Siis pidin tegema spagette bolognese kastmega, tulemuseks olid bolognesemaitseline pasta hakklihaga (ei teinud kastet eraldi vaid lükkasin kõik ühte potti kokku), mis minu meelest oli suhteliselt köömes vahe ja mulle täitsa maitses, aga Maarja jäi eriarvamusele. Kluppi minnes unustasin kuupileti koju (Maarja kuupiletist oli paar päeva üle ja ma oleks võinud seda kasutada, talle endal anti töö poolt "Jobkaart" ) ja klubis saime ka napilt üle 50% - suure osa põhjadest saime seetõttu, et kohutasime onukesed-tädikesed ära, kes seepeale liiga madalalt pakkusid. Lisaks hakkas õhtu lõpetuseks veel rinnust ka pistma. No tõsine vasaku jala päev.

2 comments:

Pihel said...

See on jah tüütu, et nad seal klubis Precisioni peale nii ära kohkuvad. Kuigi klubi esipaar - David ja Joe - mängivad tegelt ka Preci. Me katsetasimegi Indrekuga mõnda aega isegi Naturali mängimist ja jätsime oma Prec süssist välja näiteks Wilkozsi, mängides selle asemel hoopis Flanneryt (ette ei tulnud seda kahjuks küll minu mälu järgi kordagi). Aasta lõpuks jõudsime isegi niikaugele, et kandsime kaasas väikesi prantsuskeelseid süsteemikirjeldusi, see väheke aitas ka.
Aga muidu on see tore klubi, sõbralik seltskond. Käige ikka usinasti mängimas, ja võibolla piiri taga Thionville'is suuremas klubis veel ka, vaja ju ikka vormi hoida ja tõsta :)

Lauri said...

Mulle käis pigem närvidele "tädikesekontra"- ehk trahvikontra pika mõttepausiga (jõudu oli, aga õiget opositsiooni mitte), mille pealt teine tädike minema läks. Kuna ma tunnen end seal siiski pigem külalisena, ei viitsinud hakata lärmi tegema selle pärast Lõppeks ma ei armasta eriti kohtunikku kutsuda niikuinii - Ptuj paarikal andsime me Leoga vastastele andeks nii revoki kui ka avakäigu valest käest.