Monday, January 08, 2007

aeg nädalavahetus kokku võtta - bridž tapab (või vähemalt väsitab totaalselt). Ja kui bridžist veel natukenegi eluvaimu sisse jääb, siis isa sünnipäeva tähistamine võtab selle viimasegi välja. Kuigi polnud teist ju ca 1,5 aastat näinud, vennad kah mõlemad kohal - paras McNaberite klanni kokkutulek. Ja söök oli kah imehea. Ainuke tõrvatilk meepotti jäi sellest, et ma käisin Tallinnas muuhulgas ka ideega kaasa võtta sinna eelmine nädal unustatud bridžilehed - neid ei õnnestunudki üles leida, küll aga suutsin oma telefoni sinna unustada... nii et tõenäoselt järgmine kord sinna minnes jäävad need mõlemad artiklid leidmata ja unustan sinna... nomaeitea, loodetavasti vähemalt naist mitte.
Bridžirindel vähemalt võitlesin vapralt - 3 päeva, 3 partnerit, 3 eri süsteemi - midagi mille pärast ma ise häbi tunneksin korda ei saatnud. Tõeliselt raske on küll võidelda, kui sa mängid enda jaoks harjumatut süsteemi, kus lisaks kõigele muule on ainukeseks agressiivseks pakkumiseks võistlevas pakkumises trahvikontra ja muud tegevused ähvardavad võimalike komplikatsioonidega... aga noh, elame, harjume, õpime ja küll aasta lõpuks loogikale pihta saan.
Eilse päeva teemaks oli telefonisõprus - kahele tuttavale olin õlekõrreks - tulemusega 1-1. Esimene küsis mult minu jaoks triviaalset asja, kuhu variante vaja ei olnukski (kuigi ma kuulsin nats kehvasti, õnneks sain ikka aru, mis küsimus oli), teine üllatas küsimusega Eesti maalikunstist (Viiralti töö nimi) - tulemuseks see, et tunnistasin üles, et ei tea, ei huvita ja ei julge isegi pakkuda talle midagi... sealt ronis ta küll 50-50ga välja, aga saatuslikuks sai talle küsimus, mille ma oleks jälle variantideta ära pannud (Speeri elukutse). Paneme kirja, et "taktikaliselt nõrk esitus".
tänase päeva teema - demonstratsioonesinemine. Minesweeperis. Kõrvalt plekkseppadele pandi arvuti sisse, ja poisid seal klikkisid seda mängu, seepeale tuli nende pealik minu juurde ja küsis, kas ma ei tahaks demonstratsioonesinemist neile teha. Tegin siis, platsi tegin 104ga ära, aga lõpus panin kahest valesti, siis tunnistasin et suure platsi rekord on mul 77. Pani poisid pead vangutama küll (ilmselt nad enam seda mängu ei mängi :P)

No comments: