Friday, February 23, 2007

Ma ei ole kunagi aru saanud eutanaasia vastastest. Mõnikord kuulates kui lolli juttu mõni inimene ajab, tekib mulle isegi tunne, et see peaks koguni kohustuslik olema. Viimased paar nädalat vaevanud kõhuvalu süvendab mu veendumust, et inimeste vägisi elus hoidmine tuleks ära lõpetada - mõnikord on see nii hull, et isegi bridžimäng tuleb pooleli jätta, ning kui sarnast valu peaks iga päev kannatama ja keegi mulle rahulikult otsa peale ei teeks, siis hüppaksin ilmselt ise aknast alla...
Täna siis sai käidud arsti juures - viimane sarnane visiit pärineb umbes samast ajast, mis viimane suusasõitki, seega keskoolist. Tulemuseks oli, et ega ma arstide juures käimata jättes millestki olulisest ilma pole jäänud. Kõigepealt kahtlustati, et äkki on neerudega midagi kehvasti ja saadeti ultrahelisse... seal leiti, et kõik asjad, mida nende aparaat näitab on mul täiesti korras. Läksin siis tagasi üles, pinniti veidi ja jõuti välja kolme asjani
A) See koht kus mul kõige rohkem valutab on veider, kuna seal ei tohiks hästi valutavaid asju olla
B) võimalik, et seljavalu võib kiirata kõhtu (aga samas see seljahäda, mis mul kallal on, praegu tunda ei anna)
C) nemad ka ei tea, mis mul viga on, võimalik et sooled on sõlmes vms....

igastahes soovitati paar päeva vedeleda, kummeliteed juua ja ravimeist pigem hoiduda ja kui esmaspiks midagi paremaks ei lähe, pannakse "mõõka neelama"... loodame siis et läheb, juttude järgi olla see midagi vasakradikaalselt rõvedat.
Aga ma arvan, et kodukootud diagnoos - "organism on harjunud pideva väikese alkoholikogusega ja hakkas selle katkemisel mässama" on täpselt sama hea.

No comments: