Tuesday, August 25, 2009

Vähemalt see on selge, et Fantasy Football ei ole minu jaoks sobiv mäng. Esimest vooru jõudsin juba kiruda, aga ka edaspidi ei ole asi oluliselt lõbusamaks läinud, sisuliselt ainus hea uudis oli Nemanja Vidici tervenemine.
Kõigepealt selline häda, et ma ei jaganud ära võistluse formaati, et teise vooru edasilükatavad mängud ei kuulu teise mängunädala hulka vaid tulevad kunagi hiljem, mis tähendas, et mul umbes pooled mehed ei mänginud.
Seejärel tekkisid jamad Joleon Lescottiga, keda ma pidasin üheks kindlamaks ja potentsiaalselt kasulikeimaks värvatuks, sest mul on suhteliselt suur usk Evertoni kaitseliini ja Lescott on võimeline ka väravaid lööma kui vaja. Tuli Manchester City, lehvitas suurt raha ja kutt leidis, et ta ei viitsi Evertoni eest mängida (vägisi paneb kiruma vastikuid ahneid palgasõdureid – vaevalt tüüp Evertoniski väikest pappi kokku ajas), sellest olevat osaliselt tingitud ka esimese vooru litakas Arsenalilt ja peale seda istutas peatreener Lescotti asjade selgemaks saamiseni (reaalselt siis mahamüümiseni) publikusse. Tore on, vahetasin ta sama klubi Leighton Bainesi vastu välja, aga tundub, et Allah ei ole minu poolt – klubid mis mulle meeldivad (Liverpool, Everton, Aston Villa) jätkavad kehvade esitustega, need mis mulle ei meeldi (Man City, Chelsea, vähemal määral Arsenal) panevad nagu kulda.
Peale kahte esimest mängu viskasin Oweni välja (tüüp oli sitalt mänginud) ja vahetasin heas vormis Darren Benti vastu välja (kuigi kaalusin ka Kenwyne Jonesi, sest Sunderlandil näib mäng kulgevat ja ega Jones Bentist nirum tüüp ei ole, et kui Bent on löönud kaks väravat, siis peaks varsti ka Jones midagi lööma). Tulemus – kolmandas voorus Bent väravat ei löönud, küll aga skoorisid nii Owen kui ka Jones (viimane isegi kaks korda).
Kolmandaks vooruks tuvastasin, et Aston Villa mängib Liverpooliga, seega istutasin Curtis Daviese pingile (kuigi mu kaks 3,5-millist kaitsjat ei olnud kumbki kordagi platsile saanud, seega oli reaalne oht, et ta lõpuks ikkagi platsil lõpetab kui ta terve on – aga tal pidi ka õlavigastus olema) ja panin Gerrardi kapteniks (Aston Villa kaitseliin on hooaja algul üsna pude olnud). Tulemus tavapärane: vigane Davies lööb just nüüd värava ja Liverpooli ainsa värava lööb Torres, kellest mul on sama palju kasu kui surnule suupillist. Veel hullem, täpselt NÜÜD vahetatakse üks mu mõttetu kaitsja mängu – ja justnimelt seesama, kelle ma enda rivistuses olin ka platsile paigutanud, mis omakorda tähendab seda, et pingilt mu kaitsjaid ei tule (muidu tulnuks see, kes paremini esineb) ja järjekordsed 8 punkti kadunud nagu lehm oleks keelega tõmmanud. Tundub et võib rahus hakata järgmiseks FF hooajaks valmistuma, sest sellel hooajal on kolme vooru peale mu parimaks esituseks olnud see, et soovitasin Maarjal viimases voorus Carragheri asemel platsile lükata Stoke City Wilkinsoni (tõstke käed, kes tõesti teavad, kes too selline on!) – selle liigutuse delta oli 7 punkti Wilkinsoni kasuks.

No comments: