Thursday, September 03, 2009

mis siis vahepeal on juhtunud:

A) Sven ja Maarja sundisid mind mängima mingit netipõhist Mafia Wars mängu - jälle üks variant aja surnukstagumiseks leitud...

B) Viskasin Lescotti fantasy footballi võistkonnast välja - ja sellepeale hakkasid rattad vastikult kiiresti liikuma ning juba järgmises mängus roniski ta Manchester City eest platsile, ja mis veel hullem City suutis taga nulli hoida... Õnneks Lescotti asemel platsile suratud Baines lõi pendla sisse, sestap on see diil mu jaoks esialgu veel kasulik.

C) Andsin ülikooli akadeemilise avalduse sisse. Siis mõtlesin end ainetele regada ja selgus, et seda tulnuks teha juba augustikuu jooksul. Seapead! Nüüd siis tuleb vastu võtta otsus, kas minna inimesi kiusama, et nad mu ikkagi ära regaksid mõnele asjale...

D) Nädalavahetusel oli koondise katsekate finaaletapp. Saime Luksiga teise koha ja tõusime seks aastaks koondise esinumbriks. Kui kunagi viitsin, võtan kätte ja kirjutan mõnest huvitavamast jaost. Katsekatel võistlesid kaasa ka lätlased, kelle kaheksast paarist suutis plussi mängida üldse vaid kaks! Mandumine, ma ütleks selle kohta. Lätlaste kohta tekkis mul veel paar tähelepanekut:

esiteks nad on uskumatud hallitajad - tüüpiline seis saalis oli selline, kus kõik on ammu lõpetanud, aga mängib veel kolm lauda - kahes lauas üritavad lätlased vähiravimit välja mõelda (ja kuna see on keeruline, siis läheb sellega teadagi aega) ja kolmandas on Lehesalu....

teiseks on neil nimekriis: 14 meesterahva hulgas oli viis Janis't ja 3 Andrejs'i. Nüüd ongi Läti koonduses (või vähemalt koondise valiku kolme kõvema paari seas) 4 Janist ja 2 Andrejsi - kusjuures paaris mängivad sama eesnime kandjad...

E) Hakkas pihta Kotka klubi hooaeg. Ja kohe esimese korraga tuli kohale rohkem rahvast, kui esmaspäevasesse kluppi (tõsi küll, ennekõike oli see tingitud sellest, et esmaspäeval oli vähe paare) - mõlemas klubis mängis 11 paari, aga Kotkas olin ma veel ülejääv varukäsi, ning palju puudu ei jäänud, et oleks ka 12. paari kokku saanud (ilmselt kui ma oleks VÄGA pongestanud, küll ma selle 24. käe ikka välja oleks ajanud). Klubi võit läks nagu tavaliselt kokkumängimata paarile (Janar ja Heigo) - mu meelest on see ikka hämmastav fenomen, et kokkumängimata paarid kipuvad hästi esinema (ka koondise valiku võitsid Olaf ja Puuk, kes pole varem eriti paaris mänginud). Ilmselt kipub terve mõistus kokkulepete taha ära kaduma kui viimaseid liiga palju saab...

Kaks uut kätt tekkis Pärnust ja tundub, et Olaf on neid päris hästi harinud (ja siinkohal ei käi jutt mitte bridžist). Nimelt tulin baarileti tagant liitrise õllega ja lasin poistel arvata, et mis õlut ma joon. Ühel meelel nad olid, et Premium see olla ei saa, ning üks arvas et ma joon Bucklerit (alkoholivaba) ja teine kaldus teise äärmusse ja pakkus Bocki. Tõde oli nagu ikka täpselt vahepeal - kuna baarist oli normaalne õlu otsa saanud, siis lasin endale teha kokteili Bockist ja Bucklerist....

No comments: