Saturday, September 12, 2009

Reede õhtul tegin avalöögi pokkeris. Netti ma esialgu ronima ei hakanud, vaid Mell korraldas enda pool tuttavatele pokkeriõhtu kahe kiir- ja ühe suurema turniiriga. Selgus, et "algaja õnn" kehtib ka selles mängus - nimelt esimese kiirturniiri ma kobistasin ära. Teistel turniiridel olin ka pildil, aga paraku päris etteotsa ei jõudnud, kõige rohkem kahju oli viimasest turniirist, kus (viie mängijaga lõppseisus) läksin kahe mängija vastu all-in'i kui mul käes oli 10-8 ja lauas vist eri mastidest 10-9-7-4 või midagi väga sarnast, igatahes oli mul lahtine reatõmme (ma olin suur pime, nii et floppi nägin ma odavalt). Hindasin olukorda nii, et ilmselt on mu outi'deks neli soldatit ja neli kuute ning kolm kaheksat ning lisaks pagan seda teab, mis saab, kui lauda peaks ilmuma 10. Seega olid mu variandid 11/46st (ehk siis minimaalselt kehvemad kui üks kolme vastu) ja lendasin peale.
Võib-olla see ei olnud matemaatiliselt 100% õigustatud, kuid üldine chipp'ide seis oli selline, et turna võitmiseks oleks ma reaalselt pidanud üht kaasamängijatest kõvasti koorima (tal oli neid palju) ja samas teine kaasamängija oli samuti all-in'is (st. ma oleks ta õnnestumise korral elimineerinud). Nojah, lauda tuli äss ja minu mäng lõppes sellega.

Mis mängu puutub, siis leidsen, et mul oli selles suhtes õigus, et bridž on oluliselt huvitavam, aga pluss on muidugi see, et kõik üritavad võita ja jobutamine toimub oma raha eest (ja kui palju jobutad, siis kukud välja, mitte teised ei pea sind ära kannatama, kuna neljandat kätt pole kuskilt võtta).

Inglise liiga hakkas jälle peale kahenädalast pausi palli jalaga veeretama ja lõpuks tuli üks voor, milles ma (vähemalt enne pühapäevaseid mänge) oma fantasy footballi tehingutega enam-vähem rahule jäin.
Sisse hangitud Bent lõi kaks väravat, tema asemel välja saadetud Owen ei teinud midagi huvitavat. Sisse hangitud Figueroa hoidis taga nulli (kuigi sai kollase), välja saadetud Nosworthy platsile ei saanud. Välja vahetatud C. Davies on vist kuuks ajaks vigane ja teise väljasaadetu - Lescotti - kaitseliini taha löödi ikkagi kaks palli sisse ja kuigi sisse hangitud Vermaeleni vastu löödi neli väravat, olin ma ta targu selleks mänguks pingile asetanud ning kui teine sisseost - Baines - täna
platsile saab, siis on mul šansse, et see -2 mulle arvesse ei lähe.

Lisaks tegi Jaanus Mae ennustusliiga Champions League'i jaoks - panin sinna ka võistkonna kirja. Kuna CL mind eriti ei huvita, siis klikkisin suhteliselt suvalised tüübid platsile ja loodan parimat, eriti ei viitsi seda võistkonda kultiveerima hakata. Jaanus palus mul välja kuulutada, et huvilised on oodatud liituma, liiga nimi on Totaalne Kivipall. Eks password küsige Jaanuse enda käest, tema tel. nr'i saab vajadusel minult. Ja sellega vist on suht kiire, esimesed mängud peaksid hakkama juba teisipäeval

1 comment:

Unknown said...

8 tundi hiljem - pekki see Everton!