Friday, September 18, 2009

Kes tahab positiivseid elamusi, korraldagu bridžikursus! Sel sügisel hakkasin neid EÜS Põhjala ruumides pidama. Reklaami tegime vähe ja etteteatamisaja jätsime ka napiks ja esimesel korral oli kohal kaheksa inimest. Teiseks korraks aga oli kohale ilmunud juba 18 inimest ja ma natuke pelgan, et mis hakkab saama kolmandal korral. Aga üritus oli lõbus ja kordaläinud - rahvas oli igati innukalt asja kallal. Õnneks ma taipasin, et väljamänguharjutuste tegemiseks võib inimesed ka kolmekesi laua taha panna (dubleerisin 5x3 jagu, koha peal tuli veel üks komplekt juurde tekitada) ja viisin kursuse uuele tehnilisele tasemele, kasutades kahurit, millega bridgevieweri klipid seinale lasta. Ja siis tekkis mul veel üks geniaalne mõte väljamänguharjutuste jaoks (pakkumiseni pole ma veel jõudnud) - lasin kolmel inimesel oma pildipunktid üle lugeda, siis võis see, kel oli kõige rohkem pildipunkte piiluda neljandat kätt (millest pidi saama tema laud) ja otsustada, mis lepingut ta mängida tahab. Tundus, et kõik kulges ilusti ja asjade käik tekitas mulle õhtuks igati hea tuju. Ja rahvale ka meeldis, igatsugu positiivset vastukaja on tulnud. Lahe, kunagi hakkan kindlasti hoopis täiskohaga bridži õpetama!

2 comments:

Mts said...
This comment has been removed by the author.
Mts said...
This comment has been removed by the author.