Monday, September 14, 2009

see esmaspäev pakkus päris huvitavaid jagusid:

esialgu üks kaitsepatserdus


järgmised kaks jaotust tulid järjest ette ja mõlemas pidin ma väga sarnase otsuse vastu võtma:
jagu 9

jagu 10


siin pakkusin sitasti - ja kohe tuli õigustatud -10 IMPi


aga need teenisin kohe inspireeritud väljamänguga tagasi

Jaos 20 selgus, et kurikavala inimese maine on hea. Nimelt käis vastane NT-s masti, kus mul oli u. Ä9 vastu 852. lasin läbi ja mängisin käest viie, teisel ringil panin kaheksa ja kui vastane hiljem tihi sai ja pildi tõmbasin, mängisin kahe. Selle peale tehti järeldus, et mul on ilmselt S852 ja ma kavaldan, ning lüliti umber…


Jaos 26 olin kolmas käsi peale kahte passi (kõik kallis) ja leht oli
♠Äxx
♥Exxxx
♦Kxx
♣Sxx

kuna ärtu oli tõeliselt hale, otsustasin avada 1♦ (huvitaval kombel ei olnud mu pakkumiskarbis ei 1♣ ega 1♦ pakkumiskaarti ja kui ma poleks otsustanud selles jaos nii avada, ei olekski neid vaja läinud). Edasine mulle enam nii ei meeldinud – vastane pani 1NT ja Leo kontreeris. Otsustasin ära kannatada (geimi see ei anna ja Leo teab, et ma olen kolmas käsi, nii et mingi 10 punktiga ma temalt siiski arvestan, pealegi on mul suvalise tema avakäigu vastas pilt). Vastasel on tegelikult küll 6 tihi saada, kuid ebaõnnestunud mänguplaani valik tähendas viiega lõpetamist ja 500 tühja koha pealt.

No comments: