Tuesday, November 14, 2006

Täna sain loengus teada, et eestlased arvavad eestlasi (mh. ka iseennast) kõige paremini iseloomustavaks omaduseks töökuse ja emotsiooniks viha. Seetõttu palun ennast eestlaste kirjast maha arvata (huvitaval kombel ühineb selle arvamusega ka Orkut, kus millegipärast on keelte sekka, mida ma räägin, ilmunud amhaara). Ma tõesti olen nii töökuse kui viha alal vilets.

huvitaval kombel kui Weber rääkis protestantlikust ja katoliiklikust ellusuhtumisest, siis kasutas ta kujundit et protestandid armastavad pigem hästi süüa (seega teevad palju tööd) ja katoliiklased pigem palju magada (seega pigem lasevad asjadel omasoodu kulgeda). Mis puutub sellesse, mida ta mõtles, siis olen ma küll katoliikliku suhtumisega AGA kui mängu tuleb konkreetselt söömine-magamine, siis on asi hoopis vastupidi - pigem söön hästi ja magamisest niiväga ei hooligi. Ühesõnaga - Maxi-poiss valis veidi ebaõnnestunud näite.

No comments: