Saturday, June 18, 2016

Budapest 2016 - 19. juuni

Eilne päev tõi kaasa võidu Läti üle ja kaotused Monacolt ja Hollandilt. Kuigi kõik tulemused olid mõneti etteaimatavad, osutusid kaotused ikkagi kuidagi ebameeldivalt suureks. Suurem oleks võinud olla ka võit Läti üle, aga sellega sain ma ise „hakkama“. Kui 2008 Paus tellisime me nende vastu alapunktidega slämmi ja võitsime, siis seekord tellisime me slämmi pooleks punktidega ja ma ei suutnud seda ära võita: vastane tegi avakäigu, mis pakkus mulle reaalseid lisašansse ja kuna ma eeldasin, et trumpkuningas on ässa taga, tõmbasin üheksast trumpi, mitte ei lõiganud (lisašanss on, et kui trump on 2-2, ei ole veel midagi katki). Läks nagu ikka.

Ülejäänud matšide kohta ma õnneks ei tea eriti muud kui tulemusi – kuna Sven puhanud inimesena soovis mängida kõik kolm vooru, siis meie piirdusimegi esimese mängimisega ja edasi käisin linna avastamas. Tegin ca 6km jalgsimatka ümbruskonnas ja tuvastasin, et vähemalt söögikohtade leidmisega raskusi ei ole – mõned tänavad olidki paksult erinevaid asutusi täis. Jalutasin ka üle Doonau Buda poolele.

"Ilus sinine" Doonau.... Taustaks mingi huvitav maja, mis näeb välja, nagu tahaks teist maja alla neelata

Esialgne mõte oli natuke mäkke kindluse juurde minna, aga kui ma mäe jalamilt üles vaatasin, siis leidsin, et ei hakka ennast tapma ja jalutasin üle jõe Pesti poole tagasi…


Vaade mäkke. +30ga ronimine tundus natuke tapjalik mõte olevat.


Mulle meeldivad sillad ja vapid ja kotkad.

Ma ei ole kunagi mõistnud hüsteeriat selle üle, et inimesed Tartus üle Kaarsilla käivad. Siin istuti silla konstruktsioonidel kambakesi, mängiti kitarri ja peeti piknikku




Täna on siis esimesena päevakorras Gruusia, hiljem Ungari, Prantsusmaa ja Türgi.

1 comment:

Pihel said...

Toredad pildid! Täna tunduvad suuremalt jaolt parajad vastased olema, võib mõnda võitu loota küll. Ainult prantslased on väga kõvad pähklid. Põnev päev! Ja naised alustavad ka kohe Prantsusmaaga, karm värk.