Thursday, June 23, 2016

Budapest 2016 - 24. juuni

Turniirile minnes sai kohe selgeks, et asjad on väga hullud – tee ääres olev tabloo, mis näitab kellaaega ja temperatuuri õnnitles meid 36-kraadiga. Ja ütleme ausalt, ilm ongi nii rõvedalt palav, et isegi Triinu oli sunnitud möönma, et „ma arvasin, et mulle meeldib soe ilm, aga….“.

Päev turniiril möödus tasavägiste matšidega. Hommikul kaotasime ülinapilt Soomega – millega lõppes siis meie kuus mängu kestnud võitude seeria. Edasi õnnestus saada aga taas kolm väikest võitu – Ukraina, Tšehhi ja võidupüha krooniks Saksamaa üle ja oleme taas tõusnud 37 võistkonna seas täpselt tabeli keskele 304 punktiga 30-st matšist (17 võitu, 13 kaotust). Arvestades „suunda“ tundub mulle, et kui võistlused kestaks aasta, siis võiks niimoodi esikümnessegi jõuda. Samas on praeguseks hetkeks juba keskmine tüdimus peal ja loen omaette, mitu jaotust peab veel mängima, enne kui koju õnnestub tulla (hetkel on see 64).

Huvitava kokkusattumusena õnnestus ka naistel Saksamaast jagu saada, lisaks kaotused Rootsile ja Hispaaniale ning hetkel 18/23. Seeniorid paraku võidupüha tähistada ei saanud, alla tuli vanduda Türgile, Bulgaariale ja Hispaaniale ning jätkatakse 22/24.

Päeva keskel selgus, et kui asjad ei saa enam hullemaks minna, siis nad ikkagi lähevad seda – tegin ülalnimetatud tabloost pildigi…

Tõe huvides tuleb mainida, et ma tegin seda pilti kaks korda. Esialgu arvasin, et number 39 kaadrisse püüdmine on piisavalt muljetavaldav, aga mingil hetkel tekkis mul kahtlus, et keegi on hagu veel rohkem katla alla lükanud.

Kuna mängukoht on staadionil, on sinna alkoholiga sisenemine keelatud. Ma üritasin ükspäev, õlu näpus, vugraphi minna, aga turva tegi mulle märkuse ja no ma siis ei läinud. Eile selgus, et lisaks turvadele tuleb karta ka uksi. Nimelt üritas sisse jalutada üks Austria papi, aga ta ajastas selle nii kehvasti, et automaatne uks rammis talle külje pealt sisse ja lõi ta õlle lihtsalt käest maha.

Täna menüüs: Horvaatia (umbes nagu meiegi, aga agressiivsed elukad, nii et tulemus võib tulla täiesti seinast seina); Norra (üldiselt kõvad, isegi ilma oma Monacosse üle karanud superstaarideta) ja Venemaa (on küll saanud medaleid tiitlivõistlustelt, kuid siin on väljas mingi teise koondisega ja loksub tabelis meist tagapool). Ahjaa, ja vahepeal on meil vaba voor ka. Horvaatia vastu puhkavad Sven-Vasja, Norra vastu Tiit-Maks ja Venemaa vastu siis meie Leoga.

No comments: