Monday, November 17, 2008

Pühapäeval tuli lõunapausi ajal minu ja Tihase juurde Vasja, kes küsis, et mida me passime, väljas juuakse caffe exclusive't. Meie küsimuse peale, et mis imeloom see selline on, saime vastuse:

kohvi võib jagada kolmeks:
A)caffe rusticale - see on see tavaline kohvi
B)caffe normale - kohvi pooleks konjakiga
C)caffe exclusive - caffe normale, millest kohvi on välja jäetud

eilsest Tartu klubist kolm pakkumist:

A)Leo käes on leht:

♠Kxx
♥xx
♦Kxxx
♣ÄTxx

avab sellega 1NT (odavas tsoonis lubab see meil 10-13pp, kusjuures kümnega avama ei pea). Vastaselt kontra, minult rekk - mingi ühemastileht, millega ma ei taha mängida 1NT (tavaliselt lubab viiese masti). Teine vastane passib, Leolt 2♣ (automaat) ja nüüd kontreerija paneb 2♥, mis kahe passiga Leoni jõuab. Ja saades innustust oma "suurepärasest" lehest, võttis ta selle kontraga välja! Ses suhtes point muidugi on aus, et tal on kõigile mastidele hea toetus, aga mu meelest on see ikkagi veidikene liiga karm... Mul muidugi oli ärtumast, aga õnneks hea kvaliteediga (KS8xx), lisaks 8pp ja leping läkski kaheta.

B)Ühe tütarlapse panus pakkumisteooriasse: avada Wilkosz kahe odavmastiga (see ei juhtunud küll meie vastu). Tuletas mulle meelde, et kui ma väike olin ja bridži mängisin, siis juhtus kord selline asi, et lugesin pildipunktid ära, avasin 1♦ ja seejärel tuvastasin endalt 6-5 kallismastid...

C)Seiklusjutte maalt ja merelt, mis kahjuks oma teenitud palka ei saanud. Kolmas käsi avab sulle ette 2NT (odavad, kuna see on kallis odava vastu, siis võib isegi kerge avang olla) ja sul on käes:

♠9xxxx
♥Kxx
♦Kx
♣ÄK8

ja nüüd hull pakkus sellega 3♠. Mina istusin tema taga lehega:
♠ÄKST
♥xxx
♦Exx
♣xxx

ja vaatasin, et nüüd on inimene end küll lahedalt puusse keevitanud ja kontreerisin. Selle peale ilmus lauda kolmas padaemand, ja risti 109 (mis tähendas seda, et risti sai lahendada kadujata ja mis veel tähtsam, pada emandaga kätt ei saanud trumpama sundida) ja leping läks suure surmaga üheta. Ma vist kunagi ei väsi imestamast, miks Suur Segaja selliseid pakkumisi nii kergelt karistab...

No comments: