Sunday, April 26, 2009

Nädalavahetusel käisin Pärnus võistkondlikku mängimas - partneriks Kuldkepp, võistkonnakaaslasteks Oja - Suurväli. Tulemuseks oli teine koht Uperkuudi pundi (Pihel, Tuul, Maarja, Hendrik) järel - puudu jäi 3 VP-d. Omavahelise matshi saime neilt 5:25 tappa, sest vastased mängisid õnnestunult, meie mitte nii väga ja mõnes jaos suisa kehvasti. Poleks viimases jaotuses toimunud väikest eksperimenti 9 pp-ga kolmandast käest nõrga 1NT-ga avamisega (tulemus rekiga mänguks ja -600), oleksime veel hullema kesta saanud. Aga see ei olnud üldse mitte meie kõige hullem esitus (selliseid asju ikka juhtub, et vastane mängib nagu kulda), matsh Sindi vastu algas pihta nii: 1. jagu (leht ei pruugi päris täpne olla):

pagan sellest aru saab, mis nimelt valesti läks, aga kuue võitmisega probleeme ei teki. Meie õnneks oli teine tuba seitsmes.

kohe järgmine jagu karistas ilmselt Suur Segaja eelmise jaotuse kehva pakkumist.



Kuigi jõudu on vähe, on leping super. Tehti mulle ruutu avakäik, võtsin lauda ja tõmbasin korra trumpi - selle peale viskas West krohvi. No palju õnne... Ruutu (ega pada) 3-3 ei jagunud ja läks üheta. Pärast üritas mu võistkonnakaaslane mulle selgeks teha, et ma patserdasin selle taha, kuna tema vastu oli möödaminnes ruutu-pada sunniga 12 tihi võetud (5 risti lepingus), aga erinevus oli selles, et kaitse algas kahe ärturingiga. Ruutu käik lõhub mu sidemeid ja kui kaitse pärast ärtuässaga tihi sisse saab ja uue ruutu käib, siis ongi sunniside katkenud.

See oli alles algus. Järgmises jaotuses läks partner soodsas tsoonis õhutõrjesse vastase geimi vastu, mis kipub taha minema. Tulemuseks -1400. Kuna pakkumine oli harukordselt avantüristlik (või noh, ilmselt on see isegi suhteliselt positiivne hinnang sellise pakkumise kohta), siis ma parem vaikin detailid maha. Teisest toast tuli ka -360 vastu (üks kallis kontra ja ületihidega). Parasjagu saagisin partnerit, kui saabus õppetund, et seda ei tasu üleliia teha.
Kätte anti mulle selline kollektsioon:


Ma ei ole päris kindel, et ma ilmtingimata pean 3NT vastu tõkkesse minema, aga 7-4 jagu ja suht normaalsed mastid kallutasid mind siiski seda tegema (vähemalt pole mul piinlik selle pärast). Lauda kallati "tavapärane"

ja veel hullem lugu oli, et risti istus vastu 6-0. Ja läks 1400 alla seegi leping (teisest toast tuli korrus madalamal 1100), vastastel on geimi võitmisega pehmelt öeldes tegemist, kui see üldse õnnestuma peaks.

aga jah, matsh jäi viiki 37:37 (8 jagu)... sinna ilmselt need 3VP-d jäidki.

loll mäng see bridž

1 comment:

Meelis said...

Esimese pakkumata slämmi leht oli tegelikult:
AQJ98x
KQx
AQ9x
-

ja Lauril:

KTx
xx
KT8xx
Qxx