Saturday, August 30, 2008

kas keegi teab midagi žilettidest? st. mis vahe on nendel, mida müüakse naistele või meestele? Nimelt viimane kord habet ajades tundus mulle, et mu viimne žiletitera on nii nüri, et heal juhul võiks seda juustu lõikamiseks kasutada ja laenasin ühe naistežileti - lõua sai täpselt sama hästi puhtaks (ja noh, kui ei saanudki, siis järgmisel hommikul niikuinii keegi enam vahet tähele ei paneks). Aru ma ei või...

Pärnus võistkondlik turniir järjekordselt ebaõnnestus - no ma ei tea, mida peaks tegema, et ka külavaheturniiridel hästi mängima hakata. Seekord tegelikult me väga kehvalt ei mänginudki, lihtsalt ühe matshi ebaõnnestumine tähendas, et me esimesse nelikusse ei pääsenud (võrdsete punktide juures sai saatuslikuks omavahelise matshi kaotamine). Õpetlikku oli selles niipalju, et kui klassika väidab, et "7-4 on ühemastileht", siis 8-4 on seda enam ja ei ole vaja mängida mingit 6-1 klappi. Ja Erika-Hendriku vastu tuleb olla ettevaatlik, kui nad ebaklapiga slämmi ujuvad, need kipuvad välja tulema.

Katsetasime ka ülekandesüsteeme, loomulikult esimene kord ajasime asja sassi - kui ma lubasin oma arust pada ja Luksi arust ärtutuge, siis tugevusvaru mõttes olin ma kätte võtnud kuuese pada JA ärtutoe, nii et kerge ehmatus...

Üks huvitav pakkumisprobleem tekkis ka - seda küll õnneks vastasel: avasime nõrga NT-ga ja peale vastase kontrat panime sealt ajama 2 ruutusse, mis sai kontra. Klapp oli meil üheksane ja leping läks odavas tsoonis suure surmaga üheta. Ühesõnaga: probleem on, et milliste lehtedega (ennekõike millise kolmese mastiga) peaks vastast trahviks kontreerima. Leoga oleme me selle asja lahendanud nii, et kontra on selles kohas endiselt väljavõtuks, aga mulle tundub, et optimaalne võiks olla mängida selles (ja mõnes teises kohas) kooperatiivkontrat. Oletagem, et teisel korrusel tekib trahvikontra-sundiva passi järgnevus (kasvõi nii, nagu meil oli):

1NT....pass.....pass......kontra
pass...pass.....2 ruutut.. ?

siis on võimalik mängida nii, et
A) pass on ülekanne kontrasse - lehtedega, millega sa selle trahviks ära kontreeriksid või siis niikuinii kontrat sisse ei jätaks (viimasel puhul on võimalik eristada variante, kui sa pakud kohe või kui sa lased partneril kontreerida, et üks oleks tugevam, teine nõrgem).
B) kontra otsiks kaasabi partnerilt: tahaks seda lepingut trahvida, aga õiget trahvikontrat ei ole (tavaliselt mingi kolmene mast), vaadaku nüüd partner ise, mis ta sellest kõigest arvab.

tegelikult ma arvan, et ka muudel variantidel (kas mängida trahvi- või väljavõtukontrat) ei ole väga viga, aga see kooperatiivkontra on lihtsalt selline huvitav lähenemine

1 comment:

Anonymous said...

Vahe on kujunduses ja hinnas. Naiste omad on roosad vms ja hind +30%.