Friday, March 13, 2009

Tänu Pireti lobitööle õnnestus mängida matshi Poola vastu. Jaod olid karmid, üks karmimaid oli selline, kus mul oli käes:



Avasin 1♠, vastaselt vahele 2♥ ja Leolt 3♣, mille peale üle õla kiibitsenud Maarja leidis, et mul on päris hea tugi. Tegelikult oli tal selles suhtes õigus rohkem kui ta arvata oskas – 3♣ lubas vähemalt kutsuvat lehte ruutuga. Nujah, kutse vastuvõtmiseks oli mul värki üsna piisavalt, seega keevitasin kohe lauda 5♥ - Exclusion blackwoodi (üks keycard tal ikka on ja kui ei olegi, on šanss ♦K kinni püüda). Sain ühe keycardi ja tellisin 6♦. Ühesõnaga:



Avakäiguks peale pingsat mõttetegevust trump ja avanes laud, mis oli kõike muud kui meeldiv:



Hea uudis oli see, et kuna me olime käe "ära pööranud" oli lepingul shansse - avakäigust ei saanud ristikuningat läbi lõigata. Tõmbasin trumbid (avakäik oli singlist) ja leiutasin natuke aega. Risti ässa eespaiknemine oleks imede valdkonnast, seega tuli pada mängida nelja tihi peale. Selle jaoks olid olemas järgmised variandid:

A) emand singlis soldati taga (teises käes see mind ei aitaks)
B) E-10 duubel suvalises käes
C) 3-3
D) neljas emand soldati taga

Kuna ärtu oli mul kahe peale kümnene, siis selle paigutasin 6-4, kui ruutud arvesse võtta, siis olid kaardid jagunenud 7-6. Seega võimalikud olid igasugused variandid (va. A), aga peale väikest mediteerimist otsustasin mängida soldati, ideega, et kui see kaetakse, siis lähen lauda ja lõikan ka kümmet, kui ei kaeta, lasen lihtsalt läbi (Exxx-ga ei ole katmisel erilist pointi, isegi Exx-ga võib katmata jätta, kuna see võib tekitada mulle kaotava plaani). Oligi neljas ETxx soldati taga ja leping tuli välja. Teine tuba mängis lihtsalt 3NT-d, kui Leo lehega ülekande asemel see leping lauda pandi. Teenitud +12 oli päris magus, seda enam, et kokkuvõttes jäime peale 19 IMPiga ja lepingu kaotamine oleks tähendanud -5t.

8 comments:

Lauri said...

alles nüüd sain diagrammi vaadates aru, et keegi kuri inimene sundis Leo Westi istuma... tavaliselt see ongi kusjuures hästi lõppenud.

Indrek said...

Mõni jagu oli veel huvitav - oleks tahtnud BBO kommentaatorite kommentaare näha kui zyxzewsky tsoonis 4-4 kallistega, ühes neist 4 väikest, pahade 1NT peale 2H donti pakkus.

Indrek said...

Ja veel 1 tore hetk oli, kus teisest käest avati (ikka zyxzewski, kes muu) (kõik nVul) 2H EJxxx-ga. Ma avasin umbes täpselt samal ajal 1.käest (küll jah kallis odava vastu) umbes KJ98xx-ga 2H (kummalgi juhul polnud kõrval suurt midagi) ja partner väitis, et see oli agressiivne :)

Hiljuti Lauri kirjutas siin blogis, et pakkumisstandardid on muutunud - õigem oleks vist öelda, et polegi enam õieti standardeid järel:P
Kusjuures mul on jäänd mulje, et selline (kontrollitud) üliagressiivsus töötab igatahes hästi?

Lauri said...

Et keegi ei hakkaks valesti arvam, pean mainima, et see teine kommentaar küll minu kohta ei käi -esiteks on kasutajanimi vale ja teiseks olid mul 4-4 odavad. Aga huvitav jah, et keegi minu omale nii sarnase nimega tüüp tegi nii sarnase pakkumise...

Lauri said...

tegelt oli mu postituse peamine mõte testida, kas õnnestub BBO faile piisavalt töödelda, et neid plogisse sisse saaks õmmelda - päris hästi õnnestus mu arust

Indrek said...

Õigus jah, et odavad. Õigus jah, et i on kasutajanime lõpus endiselt. Ühe silmaga sain kiibitseda ainult (seetõttu siis valesti meeles) ja ainult viimaseid jagusid. Aga need vähesed jaod olid toredad kiibitseda.

Anonymous said...

mulle tundub vist, et kaitse eksis kui paja S-i ei katnud. Või õigemini eksisid enne sina teist trumpi tõmmates. Kudagi ei näe 12 tihi, kui katab pärast teist trumbitõmmet... või ei saa ma millestki aru... :)

Anonymous said...

heh, "see plaan" siis ei võida, välja tuleb 6d vist ikkagi