Sunday, March 29, 2009

Veelkord sai tõestust, et ma ei tohiks sporti jälgida - enamasti siis need, kelle poolt ma olen, hakkavad patserdama. Eilne päev oli eriti iseloomulik: kõigepealt kuulasin raadioülekannet Rock - Kalev mängust, Rock sai ca 30 punktiga peksa. Siis vaatasin netist Armeenia - Eesti jalgpallimängu, kohe esimese asjana pääses keegi eestlastest läbi (Lindpere vist) ja lõi posti. Kui natukese aja pärast Armeenia kobaga pooleks avavärava lõi, siis ajas see mu juba täitsa vihaseks ja lahkusin, et meie omi hullemast säästa. Läksin siis vaatama, kuidas Maarja ja Pihel juunioride meistrikaid mängivad ja kohe jättis Maarja partnerile löögi andmata - õnneks see maksis küll tihi, aga mitte ühtegi punkti, kuna vastased olid "mõnevõrra" ülepingutatud lepingus ja käisid niigi kaheta. Tagasi koju jõudes jalka veel käis ja selgus, et mu lahkumisest oli kasu olnud - Eesti juhtis parasjagu 2:1 - ja viie minuti pärast lõid armenjannid viigivärava (vähemalt kohtuniku arvates, ma ei ole päris kindel, et see pall ka tegelikult väravasse jõudis - eks uue nädala alguses ole lehed kõik seda kindlasti täis).

No comments: