Friday, November 20, 2009

Kunagi kui miljonimängus käisin (anno 2005), pidin endale tegema konto Sampo panka. Siis võtsin sealt raha välja ja lasin konto sulgeda - või vähemalt nii ma ise arvasin. Nüüd aga jõudis mu üle-eelmisesse elukohta Õnne tänaval (õnneks on mul seal trepikojas tutvused sees) kiri pangast, kus nad rääkisid midagi uuest programmist "Isekas", millest ma tegin järelduse, et minu mälu ja ajalooline tõde ei pruugi päriselt üks-ühele vastavuses olla. Täna käisin siis lõunapausi ajal pangas uurimas, et mis toimub ja kas saab selle arve siis lõpuks kinni panna. Vastu võttis mind kena ja väga meeldiv tütarlaps, kes kuulas mu loo ära ja leidis, et arve saab kinni panna küll. Aga ta lubas, et lisaks sellele saab ta mu tuju heaks teha - nimelt on mul arve peal veel 3,5 tuhat raha järel... Raha nagu maast leitud ja tuju tegi heaks küll. Kuna neiu oli tore, võtsin vaevaks täita ära ka sedeli "kiida teenindajat" - ja temagi reibas tuju paranes silmnähtavalt veelgi ja ta pakkus mulle ekstra komme tee peale kaasa. Suisa kahju, et ma selle arve ikkagi ära sulgesin. Aga ma pean meeles...

No comments: