Sunday, March 14, 2021

Info liigub müstiliselt

 Kui igasuguste rakenduste kahtlustamine, et nad kuulavad su juttu pealt ja teevad sellest järeldusi, on tavapärane, siis mõnikord liigub teave veel müstilisemalt.

Nimelt mõtlesin nädala keskel, et peaksin ajalooõpetajate seltsi aastamaksu ära maksma - ja selle käigus juurdlesin, et huvitav, kas mul on ka mõni varasem aasta maksmata. Ma üldiselt küll maksan oma asjad ilusti ära, aga mõnikord nõuab see meeldetuletust - eriti kui arvet, kui sellist ei saadeta. Seega mõtisklesin, et huvitav, kas ma peaks varasemate aastate kohta küsima, ja kui jah, siis kellelt, kui kogemata kombel sain vastuse täiesti ootamatust allikast.

Nimelt Seltsi Tallinna osakonna juht saatis meeldetuletuse oma osakonna võlgnikele - ja mingil väga müstilisel põhjusel olin ka mina selle osakonna nimekirjas (laiendiga "Tallinna Ülikool"). Mäletatavasti pole ma Tallinnaga de facto seostatav juba 1997. aastast ning viimane raamatupidamuslik side katkes 2009, kui ma oma sissekirjutuse tegeliku elukohaga ühtlustasin. 

Tallinna Ülikooliga on mul seost veelgi vähem. Selsamal 1997. aastal kaalusin oma paberite viimist Tallinna Ülikooli ja istusin seega kodu lähedal, Mustamäe trollide lõpp-peatuses trollile, paberid kotis ja õppekavade nimekiri käes. Trollisõidu käigus jõudsin järeldusele, et seal ülikoolis pole küll ühtegi õppekava, kus ma õppida tahaksin ja sõitsin sellesama trolliga ühe soojaga koju tagasi...

Ahjaa, ja selgus, et ma olen siiski olnud enamvähem korralik liikmemaksu tasuja. See aasta on küll veel maksmata, kuid varasemaid võlgu üleval ei ole.

No comments: