Friday, December 31, 2021

Aasta lõpp on kokkuvõtete tegemise aeg

 

Kõik kirjutavad hoolega aasta kokkuvõtteid oma saavutustest. Eks siis minagi…

 Ilmselt suursaavutus oli see, et ma kraamisin ära oma T-särgi riiuli (tehniliselt võttes on mõned küll polosärgid, aga detailid…) ja selle põhjal valmis analüüs. Tuvastasin sealt 46 särgiühikut, mis põhivärvilt jagunevad järgmiselt:


14 valget
11 sinist (4 „sinii“, 6 „goluboi“ ja üks sinakasroheline)
6 kollast
6 punast
4 halli (sh üks beežikashall ja kurikuulus Eesti koondise rohekashall)
3 musta
1 roheline
1 lilla

 


Mida iganes sellest järeldada saab minu kohta on ebaselge. 

Neist 46st särgist olen ma ise ostnud umbes 3, ülejäänud olen saanud erinevatel asjaoludel. Ja kandmissageduse järgi armastan kasutada pigem kollaseid-punaseid – valgetest umbes pooled on sisuliselt kasutamata.

Ok, tegelikult olid mul eelmisel aastal ka mõned muud saavutused. Väga plogida ei viitsi, aga ühe oma hästi välja mängitud jaotuse panin Päeva Jaotusesse siiski kirja, et kunagi oleks hea vaadata ja naeratada.

Head aastalõppu!

1 comment:

notsu said...

Ja head uut!

Haha, enne kui ma su eelviimase lõiguni jõudsin, vahtisin seda diagrammi ja muudkui imestasin, et küll on alles palju eri värvi särke, ja mina ometi ei suuda sind meenutada mingi muu kui punase särgiga, ok, heal juhul tuleb ka mõni kollane meelde ja vbla ei ole neid isegi vähem kui punaseid, lihtsalt punane torkab rohkem silma ja jääb meelde - aga need teised värvid? mkmm.

no ja siis loen, et nojah, kannadki punaseid ja kollaseid. Oleks see mälumänguküsimus olnud, oleks punktid saanud praegu.