Wednesday, September 25, 2013

Slovakkia - 2. päev



Eilne avapäev möödus rahulikult. Alustasime kolme mitte-väga-suure võiduga Ukraina, Monako ja Leedu üle, millele paraku järgnes korralik kaotus Tšehhile, kes praegu juhib päris korraliku eduga, meie oleme kuskil viienda koha peal. Kuna kolme viimast mängu kanti üle ka BBOs – või vähemalt teist-kolmandat, mida meie mängisime kindlasti – siis võite ise arhiividest vaadata, mis seal toimus. Minu arust, ei toimunudki eriti midagi, aga ilmselt on see hea märk. Igatahes olen enda senise mänguga üsna rahul. 

Päeva lõpuks käisime linna peal kõrtsus, oli täiesti okei ja õlu oli harjumatult odav – pooleliitrine Staropramen maksis 1,5 eurot. Praed olid ka umbes Eesti hindadega. Linn ise tundus olevat ka üsna kena, aga kuna väljas oli pime, siis sellega tutvumine jääb ilmselt järgmiste päevade peale, kui meil aega jääb muidugi. Selgitasin välja, et siin on olemas ka loomaaed, eks üritan ka seda mingil päeval avastama minna.

Tervis hakkab vist ka korda saama. Nimelt leidsin, et kuna veearvet ma ju maksma ei pea, siis ei ole sellest midagi halba, kui ma loon oma vannituppa isikliku spaa. Vannituba on muidugi tinglik termin, sest vanni seal ei ole, küll aga on olemas dušš (üldse on siin hotellis toad kuidagi imelikult konstrueeritud – Tiidul-Maksil on nt. Riidekapp peldikus. Meil seevastu on peldik riidekapis – st. koridoris on mingid uksed, millede taga on üldiselt riidekapid, va. üks uks, mille taga on WC). Aga igatahes leidsin ma, et kui mu selg jälle pingesse tõmbab või refluks kallale tuleb, siis selle asemel, et niutsuda, lähen teen endale hoopis veerandtunnise kuuma duši, mis kõigele lisaks teeb mõnusalt uniseks. Seega kuigi ka täna öösel ärkasin iga paari tunni tagant üles, ei olnud sellest midagi hullu - veerandtunniks duši alla ja seejärel tagasi magama . See töötas suurepäraselt - tulemuseks oli mu viimase nädala jooksul kõige paremini magatud öö.

Täna on meil esimeseks vastaseks Läti, kes on seni kõik matšid kõvasti tappa saanud. Aga neid šaakaleid tundes võib arvata, et kui mitte muidu, siis meie vastu nad end ikka kokku võtavad ja üritavad meid kiusama hakata.

Täpitähtedega olen ma praegu natuke sõbralikumates suhetes kui eile – ä-tähe leidsin klaviatuurilt, ülejäänute jaoks hoian lahti wordi menüüd ˝vložit symbol˝ ja vajalikule hetkel klikin sinna hiirega…

No comments: